Klachtenprocedure


Wij willen graag zo goed mogelijk aan de de wensen van onze klanten voldoen. We willen tenslotte graag dat onze klanten terugkomen, en niet onze producten; maar we realiseren ons dat er weleens iets mis kan gaan. In dat geval zullen we zo snel mogelijkactie onder nemen om het goed te maken.

Heb je een klacht? E-mail ons dan: [email protected]. Je klachten worden vertrouwelijk behandeld en we sturen een bericht van ontvangst binnen 1 werkdag per e-mail of telefoon. (Zorg wel dat wij je e-mailadres,bestel/ordernummer  en/of telefoonnummer hebben).

Op dat moment zullen wij je een idee geven hoe lang het gaat duren om je probleem op te lossen. Je krijgt een persoonlijke vertegenwoordiger van de klantenservice (CSR) toegewezen die je klacht zal afhandelen. Deze persoon zal je gedurende het hele proces op de hoogte houden. 

Prijsbelofte

Laagste prijs gegarandeerd

1 miljoen + gepersonaliseerde cadeaus

Verkocht in 2021

Hoog gewaardeerde service

Meer dan 5 miljoen tevreden klanten

Shop Met Vertrouwen

100% tevredenheidsgarantie

Geniet van 40% KORTING op uw eerste bestelling

Wanneer u lid wordt van onze nieuwsbrief! Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen, inspiratie & meer.
Oops! Incorrect email format

Beoordeeld 4.5/5

Gebaseerd op 34.038 beoordelingen van Trustpilot